tisdag 4 juni 2013

Fjuttigt

 
Kvällen styrkepass blev ganska fjuttigt då det vart lite stressigt till spinningen som redan började vid 19, o jag vart inte omklädd o klar förrän 18.30 ungefär. Som vanligt egentligen då jag slutar jobba 18.15. Men nu när sommarschemat är igång vart gruppasset en halvtimme tidigare vilket pressar tiden lite. Fast det är superskönt att vara hemma till åtta om kvällarna! :)
 
Biccadollerna o ryggen fick sig en snabb o svettig omgång innan spinningen o körde dessa övningarna:
 
Latsdrag
Bicepscurl i Cable med stång
Liggande rodd i TRX
Bicepscurl med skivstång
21:an med hantlar
Stående rodd i cirkelgymmet
 
Fuskade lite med 21:an o körde först 7-7-7, sedan 6-6-6 o sist 5-5-5. Jag fick sån sjuk mjölksyra i underarmarna o det vart precis som att man satt in en cykelpump o pumpat så det vart så spänt till sprickningsgränsen! Vart nästan på gränsen till ont... Så jag orkade helt enkelt inte.. Haha :P
Men men, kort o gott pass o spinningen vart rejält svettigt o kul. Vart ett bra pass o i sällskap av Mia, gillas! :)
 
Imorgon hoppar vi över sovmorgonen o tar gymmet tidigt då det inte finns tid till det efter jobbet. För imorgon är det den 2013.06.05 o jag o hjärtat har 2-års jubileum! Haha :D Känns såå mycket längre, positivt menat! Så imorgon ska vi på riktig date med bio o middag. Ska bli skitmysigt o jag vill bara få morgondagen överstökad så att man få mysa till det ordentligt. O på torsdag är det ju nationaldagen så då är vi lediga vilket är heeeelt underbart! :D
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar