tisdag 17 april 2012

Domedagen stundas

4 veckor sedan starten, en månad har gått, 28 dagar.

Är dag 28 idag av de hundra grymma om jag inte räknat fel.
Vägde o mätte mig idag. Ville bara slänga vågen i väggen när jag tog fram den.. Vi är o förblir ovänner no matter what!.. Men men, det har jag accepterat för längesen.. ^^

Mycket som känns fel idag som jag tror mycket beror på helgens festligheter i kombon med PMS-veckan. Jag hade i detta nu lätt kunnat äta upp en hel Paradisask med bara de ljusa goda chokladbitarna, schwarzwaldtårta står också högt upp på önskelistan...
Kom precis hem från gymmet nu (40min kondition plus ett pass cirkelfys aka hits då ledaren hade gjort en underbart kul kombo av dessa två pass!) där jag iallafall lyckats göra mig av med det värsta suget efter godsaker men jag bokstavligen hatar denna veckan!!..
Som jag nämnde igår så känner jag inte inte helt hundra i kroppen. Seg, slö, tung, fluffig, godissugen faktiskt o jag ver preciiiiis vad det beror på.. -pust- ... Det är ju den härliga helvetesveckan innan lingonveckan!! Dryga tjejproblem!.. 
(Kanske inte bästa dagen/veckan att välja mätningen på men har jag bestämt mig för att det skulle ske månadsvis, ja då ska det också ske månadsvis, enligt planen!) 

Domen efter 4 veckor med LCHF:


Vågen:
Vikt: 61kg (-1kg)
Måttbandet:
Midja: 70cm(!!) (+1,5cm)
Mage: 80cm (-1,5cm)
Stuss: 97cm (-2cm)
Lår: 57cm (-1cm)

Personligen tycker jag inte att man ser någon större skillnad men däremot känner jag en liten skillnad o att midjemåttet har ökat har jag inget svar på varför... Kan vara efter helgen, kan bero på PMS-veckan, jag vet inte... När jag testade att mäta midjan igen fick jag 68,5cm men det är förtsa mätningen som gills! Ingen mening att haka upp sig på detta, det har bara gått 4 veckor o fyra veckor är ingen tid! O vågen? Ja där bry jag mig inte ett dugg så länge det inte går uppåt! :)

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar