onsdag 4 april 2012

Pustar ut!..

Efter gårdagens fix o don i lägenheten o hjälpa Daddy bära ner lite större möbler o hyllor mm vart jag helt mör i kroppen. Kanske inte så konstigt med tanke på tidigare träningspass under dagen. 30min 15,4km cykel intervall backe plus ett härligt svidande pass cirkelfys.
Blev lite vardagslyx också med Sessan som jag mötte upp efter att hon slutat jobbet o tog en matbit på Stars med ett glas vitt o massa massa prat som vanligt! Haha ;) Kvalletidhög nivå! :)


Besöket i Karlskrona gick bra o det är skönt att ha rättegången överstökad även om det egentligen kanske inte vart någon större deal. Men det vart väl mer själva grejen.. Rättegång liksom. Gå igenom allting o känna samma känslor igen. Blir sågad o korsförhörd av den andras advokat. Det tar på krafterna o nu är jag helt utpumpad av all nervositet, genomgångar o tankar.


Innan hemfärden vart jag såklart tvungen (tvungen o tvungen, ett MÅSTE!! ^^) att träffa bästis o kramas lite! Blev en god lunch på 1344, en gulashsoppa för min del (plockade till o med bort potatisbitarna! ;)) Tack för denna gången Karlskrona! Ses väl antagligen måndag igen då jag absolut måste fixa det sista med lägenheten!.. Long time no see.. ;)
Home sweet home nu o det är skönt att stilla hemlängtan o bara pusta ut. Längtar till dagens träningspass, spinning puls/intervall om nån timme.
Kommer somna som ett litet barn ikväll.. :)


14e grymma dagen (igår!) av hundra införskaffade jag mig ett par nya byxor, riktigt snygga byxor, i storlek 27!! WTF?! :D Sen när hade jag den storleken sist?! Haha Tror inte att jag har gått ner något i kilo men däremot i centimeter! ^^ Upp till bevis antingen nästa onsdag eller söndag när måttbandet o vågen kommer fram. Har inte bestämt mig än..

Kanske borde lägga upp mina före-bilder nån gång? Blev ju aldrig av att ta några nya bilder efter mitt lilla "missnöje" med de jag har o det känns lite to late att ta nya nu. ;) Men ska ta nya bilder på dagsformen så att man kan jämföra den skillnaden jag faktiskt känner o se om det också faktiskt syns.


Spännande!! :))

2 kommentarer:

  1. Skit snygga byxor, köpte dom också igår ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sååå snygga!! Blir premiären imorgon när det nalkas fest! ;) Hoppas allt är bra med dig vännen!! :))

      Radera