måndag 9 april 2012

Nyttig kost

En kostnadsfråga?

Detta vart ett samtalsämne som ploppade upp under morgonpromenaden som jag o min älskling började prata om. Vi började prata om att sen starten av hundra grymma dagar så har kostnaden av maten ökat betydligt mycket mer i hushållet.
Jag väljer oftast ekologiskt före nåt annat o jag köper till exempel bara ägg från frigående höns o bara där skiljer sig priset med många kronor om man istället skulle välja de billiga alternativen.
Sen ska vi inte tala om prisskillnaden på de laktosfria produkterna?! Wooooow... Lite väl overkill kan man tycka..


Här är nu mina före-bilder tagna 2012-03-21, dagen ett av hundra grymma!
(Ni får ursäkta att de är så suddiga... ;) )


Tycker bilderna smetats ut o är lite ihoptryckta men får ha lite överseende med det o att man kanske till o med ser något bättre ut in real life! Haha

 Hur har ni haft det i påsk? Ätiti mycket godis o frossat i allt vad som hör påsken till?
Jag är mäkta stolt över mig själv då jag inte ätit en enda godisbit... :)


4 kommentarer:

  1. Grymma tattoos! När gjorde du alla? Och vad har du gaddat för texter! /kram sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! :) Gjorde min första 2005 sen har det bara blivit fler som du ser. Har två texter, "Dancing on my own" i nacken (för min envishet om att "jag kan själv" sen jag vart två år o åkte skidor för första gången! Haha) O sen "Fair winds and following seas" på armen som min pappa har exakt likadan.. :) Kram!

      Radera
  2. Oki! Coolt. :) När fixade du piercing i naveln då? Nyfiken i en strut, haha!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är du som jag, nyfiken är mitt mellannamn! Haha :) Jag tror jag skaffade den 2006/07 där nån gång.. :)

      Radera