fredag 20 april 2012

Ofrivillig vila slash träningsförbud

Safety first!


Det första hjärtat sa till mig imorse "Lova att du inte tränar idag, det kan vara farligt när man har ont i halsen!.."

Jag vet.. Jag lät som om jag hade svalt John Blund i en enda stor tugga..

O jag är sur!! Eller mer åt det deppiga hållet.. Ville bara borra ner mig i kudden o försvinna!
Ingen morgonpromenad o noll styrketräning idag, totalt träningsförbud pga rejält halsont som jag trodde att jag lyckats övervinna.. :(

Hade sett fram emot dagens planerade pass att krossa ben o rumpa.. Målet vart att lämna gymmet med spagettiben a la yello!..
Nu blir det att stapla mot jobbet på två stadiga o jobba till 21..
Good luck att stilla myrorna i brallan idag!!


Veckoresumé

Mån: Styrka, armar, axel, rygg + kondition, 22min cardio crosstrainer backintervall.
Tis: kondition, 40min, 19,8km cykel backintervall + Cirkelfys.
Ons: kondition, 30min, 9km cykel backintervall, promenad, 15min rask takt på bandet + Skivstång.
Tors: Vila!
Fre: Ofrivillig vila!! :(
Lör: (Spinning-kombi/Flex) Ofrivillig vila! (chansen är väl inte så stor att halsen blir helt hundra till detta passet)
Sön: Vila!


Ska göra mitt bästa här nu för att skippa ångesten över denna ofrivilliga vila o lägga största fokus på att sköta kosten. Ska försöka blicka framåt o att planera nästa veckas träning som jag har en längtan to die for redan nu! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar