fredag 6 april 2012

Långfredag!

O massa kul inplanerat trots jobb i helgen! :)
Dock bara korta dagar så jag lider inte.. ;)


Veckoresumé:

MÅN: Styrka, helkropp + Kondition, 20min 9,7km cykel intervall backe.
TIS: Kondition, 30min 15,4km cykel intervall backe + Cirkelfys
ONS: Spinning puls
TORS: Styrka, armar, axlar, rygg + Kondition, premiärlöpet utomhus 4,5km.
(Fruktansvärd håll efter knappt 3km men benen vart lätta o kondisen helt ok men nu börja den riktiga fighten mot klockan! ;))
FRE: Vila!
LÖR: Kanske ett styrkepass med kondition...
SÖN: Vila!


Får se hur det blir på lördag, kanske offrar ett pass denna veckan då vi ska ha massa kul som jag längtat efter hela veckan! Haha Slutar jobba vid 12 då o planerna är att ta en öl på stan mums som uppvärming inför kvällen men ska jag träna så blir det inte förrän vid 14-tiden... Jag bestämmer mig sen! ^^



Igår kom min älskade norgevän (jaa du är min norgevän ;)) Kia som jag inte har träffat på flera, hur många vet jag inte ?! år! på en snabbvisit!! o det vart så kul o se henne! Kändes dock inte som att vi vart ifrån varann någon längre tid.. Haha En av mina absolut bästa vänner som finns i denna värld! Ni är inte många men faanbra ni är! Kärlek till er!



84 grymma dagar kvar av hundra idag o det är exakt 12 veckor kvar tills mållinjen!
Jag klara detta lätt som en plätt... ;)



Glad påsk på er!



4 kommentarer:

  1. Ja visst gör vi det kusse, det är bara plattan i botten och köra;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att vi gör!! ^^ Ger mig själv en klapp på axeln idag då vi vart på kalas ikväll o stod emot alla frestelser! Hoppade riset till varmrätten o marängtårtan vart det ingen tvekan om att välja bort. Enda missen vart majsen i salladen men det tycker jag knappast gills.. ;)) Creeeeed!! :D

      Radera
  2. kändes inte som om det var 6 år sedan vi sågs haha lika underbar som vanligt :) nu får det inte gå så många år innan vi ses igen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. SEX år sen?! Är det sååå längesen? Vart inställd på typ 4.. Haha Nä du nu är det inga år till nästa reunion! Puss!

      Radera