onsdag 18 april 2012

Från oväntat håll

Tack!

Man blir tokglad när man får cred från helt oväntat håll. Om ändå alla kunde va såna. Då hade till exempel  Karlskrona vart en så mycket roligare o fridfullare plats! Haha ;) Skämt o sido!.. ;)

OOoh vad några ord kan göra ens dag!! Yippieee!! ^^


Även tredje gången gillt idag! Körde ett skivstångspass (min tredje gång på detta pass) med M, en grymt go o härlig tjej från jobbet (som jag även ska lära allt jag kan, allt från träning till att lära sig dricka öl! Haha ;) ) O denna gången hittade jag mina vikter o motstånd som passade helt perfekt under hela passet! Like a glove! Woohooo!
Grymt jobbigt o det betyder också grymt kul! :D Kommer definitivt bättra på träningsvärken on the ass! Thank God att jag har vilodag imorgon.. ;)

Har bokat ett passlördag som heter Spinning-kombi/flex, galet spännande då jag inte har en ynkaste liten aning vad kombi/Flex är eller ens betyder! Haha
1,5 timmes pass o hoppas på en positiv överraskning såklart o ju jobbigare desto bättre! :D



Har annars lite funderingar o framförallt saknader efter en månad med speciell kost.. Såklart efter choklad, glass, godis o allt annat gotte precis som vem som helst som försöker o vill välja bort onyttigheter men det är inte det jag saknar mest. Jag har valt att gå efter strikt LCHF-kost dessa hundra dagarna o jag saknar frukten såååå mycket. O även ibland dundergröten till frukost.. Jag funderar så det knakar på ifall jag ska lättatyglarna lite o köra mitt alldeles egna LCHF-race. Min egna version av LCHF. Tillåta mig att äta frukt som jag verkligen älskar o låta mig äta min dundergröt till frukost lite då o då.
Kan det skada så mycket?
Vågen skiter jag  som sagt tidigare fullständigt i men centimetrarna.. Dom vill jag ju förblir orörda eller minus. Många tankar o funderingar som flyger runt nu..
Ska ge LCHF-Hitler en månad till, sista chansen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar