lördag 7 april 2012

Kalasdags=Utmaning!

O minuspoäng hos svärföräldrarna! ;) Haha

Långfredagen blev en lång fredag som direkt efter jobbet bjöd på kalas för stora tjejenV's äldsta systerdotter fyllde år. Är alltid lika kul att träffa hjärtats familj o man kan inte annat än att bli glad o evigt tacksam för dessa fina människor. Tror dock jag hamnade lite på minussidan nu efter att de fick höra att man undviker alla söt- o godsaker PLUS alla slags kolhydrater o det vart inte alls populärt, som väntat!.. ;)
Försökte förklara mig att det är i största träningssyfte men en blick kan säga mer än tusen ord!! Haha


Men ska banne mig fixa dessa hundra dagarna felfritt oavsett backup eller inte! Huvudsaken är att jag har min stöttepelare till sambo som hejar på mig o så har jag ju min wing man kusin vitamin som är guld värd i detta läget. :)

Jag o min wing man <3


Klappade mig själv på axeln när jag kom hem från kalaset då jag först o främst skippade kolhydraterna helt till middagen (majsen i salladen räknar jag bort då det vart så löjligt liten mängd) PLUS att jag inte ens tog en liten smakbitmarängtårtan som det bjöds på!
Cred!
Kände faktiskt inte ens ett litet sug efter den där tårtan o det berodde antagligen på att jag åt mig riktigt rejält  proppmätt o belåten på middagen. Riktigt gott!! :)


Jobba nu idag till 12 innan det bär av till det där kanske-passet som jag funderade på igår, blir nu ett garanterat styrkepass med kondition. Ben o rumpa står i fokus o det ska bjudas på allt från benböj, benspark, benpress, utfallsgång som jag vill ska resultera i rejäl träningsvärk o som avslut 30min kondition, antagligen cykel då jag fastnat för det just nu.
Som beröm för dagens pass bjuds det på öl o en matbit på stan i goda vänners lag innan vi fortsätter o kör all in. :) För det är jag värd! ^^


P.s Ikväll åker mina nya party pants på, har längtat hela veckan! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar