måndag 23 april 2012

Frustration

O det kryper bokstavligen i kroppen på mig!


Går snart b a n a n a s !

Kan kännas hur bra som helst på kvällskvisten o jag är supertaggad när jag går o lägger mig o jag lääääängtar ihjäl mig ända tills morgondagen stundar o jag slår upp mina blå/gröna, taggtråden i halsen skaver skönt o jag känner mig som en klubbad säl! WFT?!..
Någon out there som sitter inne med något hemligt magiskt recept mot förkylning from hell?! :D


Har inte mycket att dela med mig av just nu då träningen ligger på is förutom att det rullar på som vanligt med kosten, alltså awesome! ;)
Eller jooo! Igår vart det en lättnads pust som jag drog ut från mina lungor o en tung sten som lyfte från mina axlar.. Äntligen, alltså verkligen äntligen är jag helt totalt färdig med lägenheten i Karlskrona!
Allt tack vare världens bästa pappa!  

Ny är jag en äkta Kalmarit o jag älskar det! :D





2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!! Hoppas att du snart mår bättre.

    Hur många dagar är det kvar till den stora godispåsen?? ;)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! =)
    Det är bara 67 fjuttiga små sketna dagar kvar innan jag sitter med godispåsen a la monster med extra allt i famnen o njuuuuuuuter! ;))

    SvaraRadera