torsdag 26 april 2012

Kaos

O kalabalik

Mm det kan man säga..
Hjärtat hörde av sig o meddelar akut/sjukhus. I en o samma bubbla samlades alla jobbiga känslor du kan tänka dig: Rädsla, oro, stressad,  ledsen, frustration, ovetande, skärrad o det blir en total känslokrock som slutar i tårar av lättnad, mer än en gång.
Räckte att jag såg mänskan som fyller hela mitt hjärta av kärlek i överflöd så kom tårarna av ren lättnad..

En sån dag!.. Hemsk dag! Tänker inte gå in djupare i detta mer  än att det är privat o att det är på bättringsvägen o det tackar jag gudarna för!
 (även om jag inte är det minsta lilla kristen så känner jag mig för tillfället i detta nu högreligös!)

Allt vad som har med träning att göra ligger fortfarandeis men just nu bryr jag mig inte det minsta om det. Har tagit två ynkliga små morgonpromenader denna veckan so far o jag tror inte det blir så många fler denna veckan. Kroppen o fysiken känns bra o nu vill jag bara vara.. O jag ser till att jag bara ÄR nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar