onsdag 11 april 2012

Svart på vitt

"Jag ser smal o i form som två helt skilda saker"


En förklaring med få ord som beskriver på bästa sätt varför jag valt att testa LCHF en period. Dessa kloka ord kommer från min bästa kusin vitamin o jag kunde inte sagt det bättre själv.
Det är därför jag lånar dessa ord ;)
För er som fortfarande inte förstått min innebörd av ändrad kost så kanske detta hjälper er o kanske att det ljusnar något för er så att ni blir lite mer förstående att mitt syfte INTE är viktnedgång?

Annars hade jag ett awesome benpass idag plus kondition som avslut. Testade de där bjässarna till Crosstrainers som jag haft lite svårt för, lite annorlunda teknik än vad jag är van vid, men idag gav jag mig fan på att ta tjuren vid hornen! Blev ett 30minuters backintervall pass som avslut o det vart både jobbigt, svettigt, kul o framför allt, jisses vad det känns in the trunk, my hump, my lovely little lumps! Haha ;D


Dags för dagens tråkpunkt: Tvättstugan!

O vad gör det inte skönast i en Onepiece?! ;)


Även dags att fixa dagens lunch/middag också så man har nånting i kistan innan plikten kallar för ett kvällspass!
Todeloo!

3 kommentarer:

  1. Kul att läsa din blogg =) Fattar precis att smal och i form är helt olika saker. Min mamma förstår inte riktigt mig när jag försöker äta nyttigt för att gå ner i fett såklart. Men ändå behålla muskelmassan. Det är en hel vetenskap det där med kost och träning. Kombinationen av de båda är ju hur kul som helst att testa ;) Vissa grejer som funkar för vissa funkar inte för andra. Och visst kan ha det det som intresse som vilket intresse som helst :) Som många inte riktigt förstår.... Men jag kan helt ärligt säga att jag INTE lever som jag lär! Ha ha!!! Det är en untmaning i sig!! Vad duktig du är med träning och att du inte åt godis under påsken. Jag är IMPONERAD!!! Hämtar lite motivation från din blogg ;) Tack för ditt fina svar förresten!!

    SvaraRadera
  2. E l l e r h u r ? ! O detta eviga förklarande om VARFÖR?! Pust!.. Jag blir så matt.. Haha ;) Men nu har jag förklarat en gång för alla o det är helt fantastiskt att få lite cred från en som förstår! Tusen tack för det!! :) Ta hur mycket motivation du vill, det är bara kul att man kan bidra!! ^^ Ja varsågod det vart så lite så! Tyckte du behövde lite positiv cred också o det förtjänar du lätt!! Man får inte vara för hård mot sig själv för då blir det TUNGT! O kom ihåg, nya tag o blicka framåt! ;) Nu kör vi!! :D

    SvaraRadera