måndag 2 april 2012

Hallooo!

Måndag!


oOoh jag gillar måndagar!.. Är alltid lika fulladdad efter helgen! Skulle ju avsluta veckan med helgträning men det gick inte som jag ville, visst cirkelfysen blev av men inte söndagens planerade Spinningpass. Det fanns verkligen ingen ork till det. Den vart som bortblåst o det gäller att lyssna på kroppen. Den sa åt mig att låta bli and so I did! Boring...


Men är så pepprad idag!Hade kort dag idag på jobbet, gick direkt till friskis o körde ett styrkepass, helkropp o avslutade med kondition 20min cardio, 9,7k cykling intervall backe. Men, det är inte slut än. Ska även tillbaka vid 18.30 ikväll o köra ett Spinning puls/intervall pass. Med sällskap av Fia också! 

Yeey!! ^^



Skön start på veckan med korta jobbdagar men jag föredrar alltid att jobbar heldagar. Kul att man kan lägga extra fokusträningen men det blir lite av en tristess också som växer fram när man been there done that! Nu då?! Haha


Småfixat lite här hemma idag, bara plockat undan mitt skit som jag lägger precis överallt... Sorry hjärtat.. ;)
Imorgon blir det kort dag på jobbet igen men ska träna direkt efter jobbet (igen!) blir Cirkelfys + någon kondition. Hem o fixa mig lite o packa sen kör jag mot Karlskrona då jag ska infinna mig i tingsrätten 08.30onsdagsmorgonen o jag+köra på morgonen är inte min starka sida. Safety first här! :)
Så väl i Karlskrona blir det att hjälpa världens bästa pappa som sliter o donar med min lägenhet så att den blir tömd så snart som möjligt. Tack för allt pappa!!
Ska se om Sessan har en stund över för en go kvällsfika också...



Aa planerna är inte så förändrade sen föregående vecka. Träning, jobb o denna veckan skippar vi bakfyllan, iallafall mitt i veckan.. ;)



Veckans skräckis:


Testa för guds skull inte denna sockerfria LCHF glassen från Alvestaglass! Köpte hem denna i söndags för att jag tyckte jag vart värd något riktigt gott (jag är ju the glass-master) men fyyyy sjutton så illa den smakade! O smaken fastnade verkligen längst bak uppe i gommen. Kräk på den! Big big big minus...

1 kommentar:

  1. vi får hålla tummarna på att jag får platsen på spinningen i morgon istället då jag inte ville skämma ut dig i går;) Lycka till i morgon i tingsrätten<3 kram Sofie

    SvaraRadera