tisdag 10 april 2012

Domen

Trots att jag inte vill lägga största fokuskilo o centimeter så ska jag erkänna att jag är pirrig för den första mätningen. Många tankar runt ifall det inte hänt nåt. Känner skillnad gör jag ju men frågan är också ifall det syns?!
Hatar fortfarande den där jävla vågen!.. Nervigt.. 
Mätningen sker nu på söndag o ska be bästis agera fotograf då jag kommer befinna mig i Karlskrona vid det tillfället. Lägger upp bilderna här sen så att vi kan jämföra o berömma VS döma. 


Veckans favorit: Tacosalladen!

Kan ha vart det godaste på länge o med extra allt med sallad, tacoköttfärs, rödlök, gurka, tomat, avocado, jalapenossjutton klickar crème fraish toppad med stark tacosås tills jag skämdes! Oförskämt gott!! O nyttigt.. :) Kör en favorit i repris idag till lunch.. ;)


Fick en otroligt fin feedback igår av en vän på facebook. O det är en obeskrivlig känsla man får när man få höra att man lyckats inspirera någon, kanske till o med lyckats göra någon lite avis för att man lyckas med det jag gör. Jag går o tränar varje dag (mina 5 dagar i veckan), jag följer min träningsplan från punkt o pricka, jag går mina morgonpromenader måndag-fredag utan undanflyckter o ursäkter. Jag ser till att få det gjort! O det bästa är att det blir kul! Man behöver bara komma igång o få in rutiner.. Dina egna rutiner!
O med detta vill jag även visa att du också kan! Bara du vill! För kan jag som tidigare vart en soffpotatis (som jag förträngt...) o helst inte lyfte en fena mer än vad jag behövde, ja då kan vem som helst!


tack igen till dig för denna fantastiska feedback du gav mig! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar