måndag 30 april 2012

Chocking!

Träningsdags! :D


För er som ramlat in här lite titt som tätt vet att min träning legat på is sen förra onsdagen, alltså 1 1/2 vecka helt utan träning pga av den djävulska förkylningen.
Det är bättre nu, sååå mycket bättre o det ska firas med ett premiär-löparpass imorgon!
Yeey!!

Taggad till tusen! Haha :)
Egentligen skulle jag kört löparpasset ikväll efter jobbet men det är så mycket annat kul som händer så jag byter morgondagens vilodag till idag istället, det är ju trots allt Valborg idag. :) Ikväll blir det Stars and Stripes med god mat, härligt sällskap som inte kan bli annat än grymt kul. :)

Ska även vässa morgonpromenaderna lite. Ska efter varje promenad köra ett X-antal armhävningar (inte på knäna!!) X-antal dips (för triceps, baksida arm) , X-antal med den där rullmackapären för magen o X-antal benböj (för rumpa/lår), dessa övningar är det som gäller  X3 varv såklart! ;)


Ny mätning o vägning om 2 veckor o det känna helt ok. :)
Jag har skött kosten exemplariskt dessa 11 helt otränade dagarna o det känns oförkämt bra i kroppen. O hjärtat är så go med sin cred då han häromdagen tyckte att det bara gjort mig gott att vila, tycker att det syns på kroppen, positivt då. O då blir man ju glad! ;)
Aa ibland kanske man behöver några extra dagars vila för att låta just kroppen återhämta sig vilket även ger bättre resultat.
Men denna veckan är det dags att chocka kroppen igen! ;)


Helgen har bjudit på en massa kul o bästistime! Blev en runda på stan i lördags med premiären på det nyöppna Stars and Stripes här i Kalmar o det vart hur fräsht som helst, bättre än i Karlskrona faktiskt... ;) O kvällen bjöd på Rockabilly-fest hos Fia o det vart sååå kul! O visst mådde man som man förtjänade igår o med tanke på att jag tog en powernap på bara 3 timmar efter att bästis åkt hem visar väl min status... ;)
Men idag är det ny dag o jag mår prima ballerina!





Woop woop! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar