fredag 31 maj 2013

Tjääna!

Hej hej dagboken...! ;)
 
Fredagkväll o jag är aptrött! I dont mind... Ska ändå bara ligga i soffan resten av kvällen innan jag somnar... Om typ max två timmar! Ska vi slå vad? ;)
 
Vart o tränade dagens andra pass efter jobbet. Rygg o mage o jag tyckte gymmet svämmade över av grabbar! Usch... Haha Jag saknade Mia idag! Fast jag lyckades iofs krypa in i min alldeles egna bubbla där jag bara kopplar bort omgivningen som att jag vore helt ensam på gymmet... :)
Tanken vart att jag bara skulle köra gymmet men jag hade ju inte direkt några planer för kvällen mer än att göra svandyket i soffan då Victor är ute med jobbteamet, så jag körde 30 minutercrosstrainern. Världens svettigaste backintervall pass o heeeelt underbart efteråt! Älskar när jag blir så taggad av mig själv! Det är som att jag har en liten minicoach på axeln, en korsning av Jillian Michaels o Kristin Kaspersen (my BIG idols!), som hejar på mig! Haha :D
Det är väl drömmen, att få se ut som en blandning av de där två vackra tjejerna... :)
 
Imorgon är det jobb åter igen. Jobbar fem lördagar på raken tack vare mitt lilla valfria inhopp förra lördagen o det känns lite nu. Är trött... Vill vara ledig! :P På söndag så... ;)
O då är jag antagligen lika bakis som förra söndagen... Jisses...
 
Well well, imorgon är det dags att fira veckans födelsedagsbarn ordentligt. O jag fundera på att ha denna klänningen...
 
 
Den är ju ganska lös i formen vilket gör att man ser ut lite som en Tjockesmocke.. Fast jag gillar den!
Hade bara vart såå mycket snyggare om man inte vart lika fisblek som genomskinlig! Haha :D
Får se vad det blir imorgon... Just nu har jag väldigt svårt att se mig med partyhatten på men jag brukar ju inte vara speciellt svårflörtad när det väl kommer till kritan.. ;)
 
Måste bara få gjort mina måsten imorgon innan jag kan börja ladda:
Jobba, Systembolaget, löprundan -fest!
 
Men nu den största klasen vindruvor o egentid på sofflocket!
See ya! :)
 
 
 

2 kommentarer: