onsdag 23 oktober 2013

Fördomsfulla Agda

 
Jag?!
 
Aaa, jag!... Man skulle kunna tro att jag är den där gamla inskränkta Agda på mina sista levnadsår.. Haha ;) Idag fick jag svälja det hela att jag vart ute på det hala... ;) Ikväll vart det spinning med Oskar som ledare. Eller Ondskan som jag o Mia snällt brukar kalla honom när han inte hör. :P Jag har aldrig vart på hans spinningpass tidigare o hade nog lite fördomar innan passet satte igång. Han har ju annars Cirkelfys o H.I.T-passen vilken han gör grymt. Men till spinningen vart jag något tveksam..
 
Men ett gladare o nöjdare rödlyse får ni leta efter! Oskars spinningpass vart helt grymt! Galet jobbigt men jäkligt kul! :D Så både jag o Mia vart överens om att detta får blir nya onsdagsrutinen. Ondskans spinningpassonsdagar it is! :D
 
Vad lärde jag mig av mina små äckliga fördomar då? Jo, man ska aldrig underskatta någon som gjort Ironman. Han har inte bara gjort det en gång utan ett par gånger! Haha ;D Flipp på näsan på mig själv! ;)
 
En stor favorit denna veckan har vart mellanmålen som hittills bestått av 1/2 burk kesella med fun light-jordgubb o frysta hallon o så även en frukt vid sidan av. Hallonen hinner tina tills mellanmålet åker igenom kakhålet o de är ju så naturligt söta o goda. Smarrigt värre! :)
 
Nä, jag måste få be om ursäkt Ondskan, eller jag menar Oskar. En stor eloge till dig o ditt spinningpass! Du är en av de bästa! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar