torsdag 17 oktober 2013

Ni värmer mig!

 
Tack snälla ni för era fina, värmande o peppande ord både här o på sms. Blir helt varm i själen! Vilken lyckans ost jag är som har så otroligt fina vänner o familj!

Som ni säkert förstår så är det inte lika kul att dela med sig av motgångar som det är med framgångar. Allt annat än lätt. Vem vill erkänna för omvärlden när man misslyckas? O som min kära bästa kusin påpekade så är det tyvärr så att folk ofta bara delar med sig av sin framgång med träningen men aldrig om de får några bakslag. Ligger en viss sanning i det kan jag tycka. Jag själv valde att kapa bloggen för en stund för att undvika spegelbilden. Tänk bara vad svårt det är att erkänna för sig själv o få insikten att du gått med förbundna ögon för att undvika den hårda sanningen, o sedan erkänna för resten av världen. Klart det känns! Men jag är inte ensam vilket gör mig helt varm i hjärtat.
O för att citera kusin vitamin:

"Men nu tar vi nya fräscha tag och gör en storslagen comeback på gymmet! Nu låter vi hornen komma fram och svetten rinna!"

Ensam är stark? My ass heller.. Tillsammans är vi starka!

Ännu en bra dag o ställningen mellan Latmasken VS Hurtigbullen står nu på 0-5. Latmasken har inte vunnit ett enda score på hela veckan vilket innebär att Hurtigbullen har skött sina morgonpromenader. O denna nollan ska jag nu låta vara ospräckt. Känns knappast som något problem nu med all motivation som hittat tillbaka till mig. Mycket tack vare er! NI motiverar MIG! O mycket tack vare att jag äntligen bestämt mig.
 
Ska bli kul att följa denna vandrande kassler o sakta sakta få se i slow motion när dessa jobbyxorna får en bättre passform o blir allt snyggare.. Haha :P

Kvällens middag blev bananpannkakor. Gröna sköna bananpannkakor.
 
Yam!
Topping: Kesella med fun light-jordgubb
 
Kan för övrigt tillägga en liten grej med att när man inte kört fullt ut med träningen o sedan kör ett riktigt bra pass, typ Cirkelfys som jag gjorde igår o ett pass Cirkelgym X ikväll, är att du får en sjuhelvetes träningsvärk. Alltså äkta träningsvärk! Haha Mina ben alltså... :P
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar