torsdag 31 oktober 2013

Biggest kick in the butt!

 
Tackar bästa Mia ikväll för världens största kick i hängröven (min butt alltså) för att du peppade igång mig igår inför kvällens pass! Du är guld! Min skatt... My precious... Haha ;D
 
Veckan har vart jättejobbig med en ork som inte funnits alls o en känsla av att inte palla någonting ansträngade alls. Till o med att cykla de 3-4 minuterna till jobbet har vart jobbiga så ni kan ju tänka själva hur träningen har gått. Botten! Ingen lust o ingen ork blir noll träning. Tills nu! Idag hade jag en otroligt skön dag bortsett från tröttheten på morgonen. Men vem är inte tröttkeps då? Kanske vart jag så mycket piggare för att det är torsdag idag, dagen innan fredagen o en helt ledig helg framför mig? I don´t know. Räckte med ett pass så känner jag igen mig igen. Det är ju det här jag tycker är så kul! :D
 
Ikväll körde vi ett pass Cirkelgym X med Oskar som the leader. Eller the führer.. ;) O det är såå jobbigt. Såå tungt! Haha Men fasiken så nöjd man är efter hans pass. :)
 
Dessa dagarna som bara swischat förbi nu helt utan någon energi till nånting alls har bjudet både på det ena o det andra skitonödiga! Kanelgifflar.. Nam nam. Victor sa en sak igår som träffade mitt i prick:
"Du blir snart en kanelbulle!"
-Tack för den... ;) Haha Men det är väl den hårda sanningen! :P
 
Stoppa i dig alla onyttiga ingredienser...

Låt stå o jäsa, låt bli att röra på fläsket då det kan tappa sin fluffiness om det får för mycket frisk luft...

Knåda lite o grädda. Klart!
Bullen.


Får lägga ut en normal bild för pappas skull också så att han inte blir orolig över sin åkomma o vad han satt till världen! Haha ;D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar