måndag 21 oktober 2013

That tiny moment

 
Igår skrev jag om det lilla ögonblicket som betyder ett babystep i rätt riktning.
 
Här är bildbeviset!
Bilden till vänster är i början på förra veckan o bilden till höger är idag. Visst sitter brallorna allt liiiiite slappare? :P Jag tycker det i alla fall. O det känns så i alla fall. :)

O här har ni en liten selfie. En sån där när man är så där äckligt nöjd efter ett pass.
 
Innan gruppasset tillsammans med Mia o hennes goa lil'sis gick jag in på gymmet med bestämda steg o såg verkligen fram emot hantlarna, skivstängerna o allt vad som går att dra o lyfta i! Haha :D Gjorde ett kanonpass med biceps o rygg o armarna vart rejält stumma efteråt.
Övningar:
Bicepscurl med skivstång
Enarmsrodd med kettlebell
21:an med hantlar
Stående rodd med skivstång
Hammercurl
Stående latsdrag i cable
Bicepscurl i cable
 
Hade även velat hunnit med rygglyft på lutande bänk med vikt men det fanns inte riktigt tid till det då boxpasset började vid 19
Ikväll körde vi alltså ett boxpass o det är så där till bristningsgränsen jobbigt fast samtidigt extremt kul! Ett par gånger fick jag svälja en extra gång så att inte den lilla zip vatten som man tagit skulle komma tillbaka uppåt. Haha :) Skitkul!
O som ni kan skåda så är formen sådär va? Haha :P Kolla in magen... ^^
Jag bjuder på detta o jag klarar av att bjuda på det då jag är på god väg på den rätta riktningen. O som Mia påpekade så kommer jag nog ganska snabbt tillbaka till en helt ok form ganska snabbt, så länge jag har bestämt mig!
O det är ju det jag har nu. Bestämt mig till fullo! :)
 
Slurp!
 
Yepp, så fort gick det att äta upp kvällen proteinfluff gjord på banan, vanilj o chokladsås. Det hanns inte med någon bild.. ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar