söndag 20 oktober 2013

Träning V.42

 
MÅN: PW
Gruppass 1h Spinning-puls

TIS: PW
Vila!

ONS: PW x2
Gruppass 1h Cirkelfys + Kondition 30min Crosstrainer backintervaller 

TORS: PW
Gruppass 1h Cirkelgym X

FRE: PW
Konditon 30min Crosstrainer backintervaller + 15min cykel backintervaller 

LÖR: Gruppas 1h IW

SÖN: PW
Vila!
 
Som sagt, morgonpromenaderna har fått sig en rejäl kickstart o målet är att ta 5st PW:s i veckan, måndag-fredag. Denna veckan blev ställningen mellan Latmasken VS Hurtigbullen 0-7. Bra vinst med ren utklassning! ;)
 
Som ni ser så har jag inte vart på gymmet en enda gång denna veckan men det kommer. På måndag ska jag köra lite biceps o rygg innan Boxpasset med Mia. Ska bli kul o se hur det känns att umgås med vikterna igen. Ser till o med lite fram emot det! Ett steg i rätt riktning.. :)
 
Under den senaste tiden har jag inte använt mig alls av några kosttillskott what so ever o ska nog inte heller börja göra det. Vart tanken! Men så provade jag att göra detta proteinfluff som är så poppis i träningsvärlden. And I´m stucked!
Jag har verkligen förstått vad proteinfluff innebär vilket är:
-Rena drömmen!
Det blir ju för sjutton som mjukglass i konsistensen o alla som känner mig vet att jag är the ice cream-lover #1 :D
Helt ljuvligt!

 
· 100g kesella
· 50g Frysta blåbär
· 50g Frysta hallon
· 1/2 skopa proteinpulver
(jag använde One Whey-80 vanilj, ett rent vassleprotein)
  
· Mixa allt med en handmixer till det blir en jämnt o lent.
ÄT!
 
Nästa gång ska jag testa att göra proteinfluffet på frysta bananacoins. Tänk att toppa detta med Walden Farms kalorifria chokladsås.. ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar