måndag 28 oktober 2013

Hattifnatt

 
Oj vad hattit det där inlägget blev om 5:2. Haha Jag ber om ursäkt för det.. :P
Jag skrev det precis innan jag skulle till jobbet i lördags o tiden räckte inte riktigt till för att jag skulle kunna korrigerar det som felat. Men jag tror man kan tyda det mesta o förstå vad jag menar ändå. Typ. :)
 
Jag skulle ju börjat med 5:2 idag, måndag. Men jag lät bli. Enbart för att jag har en vecka kvar på detoxen. I o med detoxen som är i tablettform o som ska intas tre gånger per dag med ett stoooort glas vatten o måltid så fick jag inte riktigt ihop det med maten samtidigt. O man behöver ta det i samband med mat då jag provade att bara ta tabletten i helgen. Jag mådde pyton.. :P
 
Idag skulle jag även har vart på gymmet i detta o nu o kört ett biceps o ryggpass. Men jag kände inte alls för det. Inte ens lite. Har inte vart helt hundra idag. Kanske inte så att det ha märkts av direkt men jag har inte känt mig top notch o superpigg som jag annars gör. Kroppen bad mig att låta bli träningen och jag väljer att lyda. Så idag har det bara blivit en morgonpromenad. Får räcka.
 
Har parkerat the trunk i soffan nu o här tänker jag vara hela kvällen o ta hand om min sjuka sambo som vägrar att bli riktigt frisk nån gång! O jag vägrar att smittas... ;)
 
Blir att mysa ikapp med stormen ikväll. Mys! :)

2 kommentarer:

  1. Äntligen är du tillbaka!:) saknat att läs om dig och allt som händer!:) SAKNAR dej!!;)
    Vad är det för detox du testat? Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeeey gums!! SOM man saknar dig ditt lilla lyckopiller!! ;D
      Detoxen heter Methodrain o är en 20-dagars kur i tablettform. Supersmidigt! :) Är färdig med den nu o känner mig fräshare i kroppen faktiskt. Placebo kanske men whatever. Det känns bra! :D

      Superkram!!

      Radera