torsdag 24 oktober 2013

På bristningsgränsen

 
Ett pass Cirkelgym X -check!-
Middag i magen -check!-
 
Idag vart det ett av både mitt o Mias favoritpass som skulle avklaras. Vi väntade oss super söta superSara som ledare men redo i lokalen stod Oskar. Alltså Ondskan som jag pratat om tidigare! Haha :P Jaha tänkte jag, nu kommer vi sakta men säkert att typ. O det vart på gränsen. Den där bristningsgränsenFy fan i helvetejobbigt pass! Jag älskar det! Nu kan det här låta lite fel men jag älskar Oskar! Haha ;D Han är bara så jävla bra rent ut sagt!
Han får en alltid att göra sitt absolut yttersta o verkligen bara se till sig själv o vad man själv ska få ut av passet. Det är bara mitt pass. Han är toppen!
 
 
O det här med att svettas lite lagom är inte hans grej. Han får en att svettas som en gris. Det är liksom inte nån sån här oj nu är jag lite andfådd o kladdig i pannan utan det är halkrisk! Haha :D
Borde bli obligatoriskt med varningsskyltar på hans pass.. ;)
 
En annan sak förresten. Mia har lyckats att övertala mig att testa 5:2. Hon tycker det är kanon o jag är såklart nyfiken på om det kan ge samma effekt på en själv som på henne. :) På måndag kör jag min första fastedag500kcal. Varför måndag? Är det klassikern "På måndag börjar jag om -igen?" Nepp! Utan det är för att jag kommer att köra fastedagarna helt efter min träning. Jag kommer aldrig klara mig på 500kcal på en dag som denna till exempel när man kör så här hårt utan det får bli på mina lugnare dagar o vilodagar. O på måndag ska jag bara köra lite styrka o kanske någon liten kondition. Får se hur det känns då o hur vart energinnivån är. Det är min plan i alla fall så får vi se hur det går. :)
 
Mia, jag hoppas du vet vad du gett dig in på för nu kommer jag jaga dig om tips o råd angående detta! Haha ;D Jag tror det kallas stalker... ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar