fredag 25 oktober 2013

Veckans femte pass

 
 
Nu har jag precis kört veckans femte pass på raken o nu får det räcka! Detta blir veckans sista pass, precis som planerat o jag är hur nöjd som helst! :) Det går faktiskt jättebra nu. Skryt skryt..
 
Fick till extremt bra ljusaxlarna här! ;D
 
Avslutade med ett härligt benpass med mest fokus på baksidan o det kryper redan i alla nerver o vener så jag hoppas på träningsvärk imorgon.
Övningar:
Liggande bencurl
Benspark
Sittande bencurl
"Lårsax" med vikt (ingen aning vad denna heter! ><)
Djupa sumuböj på bosu med pinne + armar över huvudet
In-utsida lår i maskin
Breda benböj i Smith
Smala benböj i Smith
 
 
Än är det inte helg för mig. Jobbar imorgon också sen är det min tur. Ska bli skönt! Jag gillar helgerna... Vem gör inte det? ;)
Fick även veta idag att min semester över jul o nyår blev beviljad så jag kommer vara ledig i två hela veckor! Det är ju helt fantastikt! :D Snacka om att jag ska mysa precis överallt o med alla jag vill för nu kommer jag verkligen ha tid till det. Me likie! ^^
 
Ny bild på jobbrallorna.
Höger för två dryga två veckor sedan. Vänster idag.
 
Nu tycker jag verkligen att det är skillnad på bilderna. Skitskönt alltså! :D Får se om jag väger mig denna veckan. Vet inte om jag ska göra som supermia o ta en dag varje vecka, samma dag, samma tid, o göra en liten invägning. Jag vet inte... :P Kanske... Får se.. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar