lördag 19 oktober 2013

Mitt slutgiltiga mål

 
 
Är att komma tillbaka hit!
 
 
 
 
Igår hade jag världens bästa myskväll med Mia med mat från Kebbaben ( världens godaste pastasallader!) soffhäng, Idol o bara en massa massa tjatter om precis allt o ingenting. Det är så skönt med Mia för med henne kan man verkligen prata o få världens klokaste svar tillbaka. Hon är min klippa! :)

Jo, under myskvällen så började jag gå igenom gamla bilder på mobilen o hittade bilderna ovan o insåg hur liten jag vart då! Om man jämför mot nu! Haha :) Jag ser pytteliten ut där o som en jätte idag! ;D 
Jag vet att jag mådde alldeles förträffligt på dessa bilderna o kläderna satt snyggare än någonsin. Men framför allt vart den där känslantopp! O mitt slutgiltiga mål är nu att hitta tillbaka dit.
Det är ju jag!
Jag har ju vart där så det är inte omöjligt o inte heller orealistiskt mål

Första steget att nå dit är mitt första delmål. Lite dryga 5kg ska droppas. Känns fullt rimligt med tanke på vad vågen faktiskt visar.. :P 
Borde jag klara lätt till Lucia. O nås det tidigare är det bara roligare. :) 

Denna veckan har vart full fokus att komma tillbaka på banan med kosten. Ingen diet. Bara ren mat. Jättegott! O kroppen gillar vad den får. :) Mia försöker få med mig på 5:2 som hon kört ett tag vilket också gett goda resultat. Men jag suger lite till på den karamellen. ;)

Veckan som kommer nu ska jag försöka umgås lite mer med gymmet så att vi kan bygga upp vår relation som tidigare vart så bra. Haha :) Tror det blir tre rena styrkepass. Sen kör vi favoritgruppassen Box, Cirkelfys, Spinning o Cirkelgym X. :)
Så ser planen ut än så länge..


2 kommentarer:

  1. Äntligen är du tillbaka! Brukar läsa din blogg varje dag :) Hoppas du känner dig bra nu och kämpar vidare :)

    SvaraRadera
  2. Heey! Vad kul med riktiga följare! :) Tack, jag känner mig äntligen lite mer i balans nu med båda fötterna på jorden o framför allt med tålamodet tillbaka! Man förändras ju inte bara över en natt hur gärna man än vill! Haha :) Men det är jätteskönt att vara tillbaka o nu ska jag göra mitt yttersta för att fortsätta fokusera o göra det som är bäst för mig själv. Egoist, javisst! ;)
    Tack för din kommentar! :)

    SvaraRadera