tisdag 22 oktober 2013

The joke of the day

 
Jag bara måste visa en sak. Det är både lite tragiskt o roligt. Mest roligt tror jag.. :)
Kolla in saccosäcken i sina skinny blue jeans! Haha ;D
 
 
De sitter inte riktigt som de brukade.. Volangerna, kärlekshandtagen, the big bootey visar sina allra bästa sidor i dessa... ;)
Kanske kan börja kalla mig Miss Beany?.. Haha :D Ni får skratta. Jag bjuder på detta! :) För detta kommer ni aldrig mer få se framöver.. ;)
 
V såg dessa bilderna igår o vart så förvånad att skillnad faktiskt vart så stor. Dessa har ju passat o suttit som en smäck! Han påstår att han inte märker det. Säger han i alla fall.. ;)
 
Man får ta o skratta åt det hela för nu ska jag se till att denna gylfen går hela vägen upp, jeansen ska sitta åt där de ska o få fram mina bästa sidor! :)
Volangerna o resten av det överflödiga ska bort! ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar