tisdag 1 maj 2012

Sol sol...

Jättesköna sol! B-)




Strålande solsken i Kalmar idag o det är väl lite pest o pina att man jobbar hela dagen. Från 10-18 idag som ger dubbelt betalt, me like moneymaker! ;)
Men jag vet att den som väntar på nåt gott! :D Efter jobbet blir det nämligen grillning med världens bästa V o balkonghäng i solen (o kanske ett litet glas rött ;))... Mysfaktor på hög nivå! :)


Idag är det 59 dagar kvar av de hundra grymma o jag tycker tiden bara springer iväg, känner mig till o med lite stressad över att jag kanske inte kommer hinna lyckas med mina mål?.. Hur tråkigt hade inte det vart liksom?! Lite skillnad hoppas man ju såklart på men får se om det hjälper med att vässa morgonpromenaderna lite samt kanske köra lite tyngrestyrketräningen? Får se vad nästa mätning o vägning visar o är det på tok för lite så ska vi nog se till så att det sker nåt mirakel.. ;)


Gårdagens Varlborgsfirande vart supermysigt men många vart trötta så det blev ingen utgång direkt, god mat på Stars o ändå blev det något glas rosé för mycket.. Eller glas o glas, jag o J delade först en flaska som sedan blev två!.. oOoh.. Haha ;) Detta resulterade i att ingen morgonpromenad blev av då jag vart löjligt lat imorse o valde att sova en timme längre... Karaktär vart det ja... Haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar