onsdag 14 november 2012

Dagens ris går till...

-Trumvirvel....-
 
Sms-parkering! :D
 
 
SMS-parkering hade ju vart såå smidigt om det faktiskt funkade. Vilket vi nu fått bevis på att det inte gör! Haha Bra jobbat där..

****!!
Fick hem en påminnelse på en parkeringsanmärkning (??) som vi för det första aldrig fått o för det andra så har vi ju faktiskt betalat för parkeringen just det datumet mellan dessa klockslag mha just SMS-parkering, har fakturan framför mig betald o allt. Men det hjälpte ju inte oss alls i detta läget så det är bara att casha ut 300kr o överklaga o förhoppningsvis få tillbaka pengarna. Kan ju bara ta upp till 6 månader.. Haha Vet inte om jag ska skratta eller bli förbannad?.. Helt ärligt.. Skärpning!

Men jag tänker inte bli bitter för deras problem med kommunikationen mellan sina olika sammarbeten av bolagen utan jag ser till att njuta av den lediga dagen till fullo! Börjar med lunchdate med storebror innan plugget o sedan dagens belöning, träningen såklart! :D

Ska ge mig på armarna med lätta vikter innan ett spinning-puls/intervallpass, dock inte med bästa Börje denna gången men det får väl gå! :)
 
Premiär av den färggladaste tröjan ever o visst blir man just glad av den?! :D
O den är ännu gulgrönare irl!
Från Gina Tricot webshop 149kr, som hittat! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar