onsdag 14 november 2012

En bild...

 
...Säger mer än tusen ord!

Haha ;)
Det bästa är att jag inte är ensam att känna så här utan har sällskap av Mia! ^^
 
 
Körde ju axlar igår o jag blev lite glad när jag strike a pose framför spegeln idag o ser att de inte helt förmultnat av den långa vilan! Haha O chansen ska de inte få heller för nu är vi igång.. :)
K.B.K
Kör bara kör! :D
 
 
O titta vad jag hämtade ut på Pressbyrån idag! :D Mina nya o förhoppningsvis fullt fungerande iPhone 5.. :)
Men jag väntar med att börja använda den till efter helgen då vi ska till Malmö o anledningen till detta är för att vara på den säkra sidan! Med min klantighet så.. Haha ;) Blir att skaffa skyddutrustning till den, dvs skal o skyddsplast innan den kommer att sättas i bruk! :)
Safety first! ;)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar