fredag 9 november 2012

T.G.I.F

 
Thank.God.It's.Friday

 
Ja det tackar vi verkligen för! Speciellt när man är helledig i helgen! Yeey!! ^^

O jag har en riktig kul o mysig helg framför mig! Awesome!!
Börjar ikväll efter jobbet när jag slutar vid 21, hem o slänga sig i soffan med hjärtat o titta på senaste Johan Falk-filmerna.

Har ni inte sett dessa så gör det! Jag har alltid haft svårt för just svenska filmer o speciellt deckare men dessa är riktigt bra! Trust me! :)
 
Fast jag är en av de få som inte tycker Frank Wagner eller Joel Kinnaman som han faktiskt heter är speciellt het.. Inte för att han är speciellt ful på denna bilden men jag ser inte det magiska som många andra gör! Haha :) Fast denna bilden är bra.. ;)
 
 
Imorgon börjar vi med sovmorgon tycker jag o sedan en morgonpromenad. Har även bokat ett IW-pass men det är inte förrän vid 11 så kommer dra till med belöningen till lyxfrukost! Grov fralla helst med massa frön på o massa massa salami o brieost! Yiammie in my tummieee!! ^^
Lördagkvällen kommer att spenderas med några av mina favoriter då vi äntligen lyckats samla ihop oss! Med de bästa pinglorna ska vi laga tacos o dricka vin o jag vet att det kommer bli en del skrattanfall under kvällen! Kan liksom inte bli annat!.. Haha ;)
Dock ska jag inte med ut då jag ska köra bil till Karlskrona dagen efter o då tar jag det säkra före det osäkra då jag vet att följer jag med ut kommer min karaktär att dränkas i shots o det är big NO NO om man ska ge sig ut på vägarna dagen efter! Sån pli har jag på mig själv.. Haha ;)
Söndagen, o den mysigaste söndagen på länge! Träffa bästis o mamma! Ut o äta med pappa o storebror, det är ju trots att farsdag! Ni har väl inte glömt? Mys mys mys ända in i kaklet! ^^
Perfekt avslut på en perfekt vecka! :)


Träningsresumén V.45

MÅN: Morgonpromenad. Crosstrainer 30min backintervall
TIS: Morgonpromenad. Vila!
ONS: Morgonpromenad. 1h Spinning-puls/intervall
TORS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition crosstrainer 20min intervaller
FRE: Morgonpromenad. 1h Spinning
LÖR: Morgonpromenad. 1h IW
SÖN: Vila!
 
 
Redo för jobbintervju!
 
 
Sov förresten lite illa i natt. Vart så pirrig för imorse då jag vart på en jobbintervju! Haha Men det kändes riktigt bra o jag gjorde allt jag kunde, varken mer eller mindre o nu är det bara att vänta o se. Det bästa är att man kommer får svar hur eller hur, om man får det eller inte o det är tacksamt. :)

BTW, har sett Twilight-filmerna nu som gått på kanal 5 tre dagar i rad o jag förstår verkligen inte den här Twilight-hysterin som så många verka kännas vid. Väldigt romantisk film det ska jag inte gömma undan men ändå.. O jag kan inte förstå varför hon väljer en iskall isbit till döing istället för den varma, gosiga, mysiga o kramgoa mjukisdjuret?! Jag är helt klart en som tillhör Team Jacob som Mia sa.. Haha ;D

Men än är det inte fredagsmys för först ska det pluggas, spinnas o jobbas, sen ska jag gosa ner mig med bästaste bästa V resten av kvällen! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar