tisdag 13 november 2012

Inget vettigt

 
O övertrött!

Premiären av nya långkalsongerna idag då det vart frost ute! Tackar Flippen för detta då han köpte fel modell på understället då han köpte dammodellen medan han själv faktiskt är man! Haha ;)
O det bästa med detta understället vart helt klart tröjan med hål för plats för tummen!.. :)
 
Det är bara tisdag men imorse vart jag the walking dead när jag steg upp från sängen. I börjanveckorna brukar jag i vanliga fall vara hyfsat pigg o sen dalar det neråt dag för dag.. Haha :) Men idag kändes det som att det lika gärna hade kunnat vara en fredag o sista jobbdagen på en fullsmockad vecka! Fast det är bara tisdag o andra veckodagen innan helgen.. Haha Det börjar inte bra alltså.. ;)
Jag är sååå trött! Måste vara ovanan att träna som spökar.. :) Men det är vi ju på väg att ändra på!

Idag vart det favoritpasset axlar som blev avcheckat o det är verkligen något av det roligaste jag vet att träna! :D O benen.. Jäklar vilken träningsvärk som smyger sig på i spirorna efter gårdagens brutala benpass o det är liksom inte så att det lättar ju längre tid det går utan helt tvärtom! Haha Blytunga ben o en gångstil som liknar en stelopererad! Du kan ju föreställa dig.. Haha ;)
 
Men utöver ett härligt axelpass blev det även lite rygg, o verkligen lite.. Testade med lätta vikterlatsdrag men det gick inte alls. Så det blev faktiskt enbart rodd med skivstång o enarmsrodd med hantel. Resten fokuserade jag på axlarna för annars hade jag tappat motivationen o blivit kinkig! Haha Jag är så barnslig jag vet.. :P
 
Men dagens axelpass bestod av:

Stående axelpress med skivstång
Lyft mot hakan med skivstång
Fjärilen
Sittande axelpress med hantlar
Flyes

Gott o kul pass som avslutades med 20 minuters konditioncrosstrainern. O anledningen till att det endast blev 20 minuter vart för att jag körde backintervallerhögsta nivån! Haha Måste ju testa.. ;)
 

Det är nu man förtjänar soffan o dagens eller alla dagars höjdpunkt, mys med den bästa jag vet!! Har längtat hela dagen efter detta! :D
Aa för jag är en sån person som kan längta en hel dag efter just denna stunden! Eller att ens få träffa V.. :D
Är man totalt nerkärad så är man.. ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar