söndag 25 november 2012

erase erase erase...

Vi drar ett stort fett streck över denna veckan som gått!..


Veckan började helt katastrofalt med en sovmorgon till 12.30(!!), redan här blinkar varningsblinkersen!.. Jag sover aldrig till 12.30, inte ens när jag är ledig o kan ta rejäl sovmorgon!.. Tänkte inte mer på det o kände mig som en trasdocka när jag lunkade till jobbet. Mådde lite sådär o höll ut i en timme innan jag fick lunka hemåt igen o sov sedan likt Törnrosa, mååååånga timmar, som vanligt när jag är sjuk... Så till o med torsdag låg jag hemma o mådde pyton!
Denna veckan har alltså inte gett mig mycket mer än mycket sömn, alvedonglass, halstabletter o liggsår... typ.. Pust!...

Ny start o ny vecka men jag smygstartar med kosten såklart redan idag! ;)
Som vanligt glider det ner för mycket gotte när man ligger hemma sjuk o tycker synd om sig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar