torsdag 8 november 2012

Lyxfrukost


Kan behövas emellanåt. Idag blev det nybryggt kaffe o ugnsbakad gröt med päron, skogsbär o vanilj..
Nom nom.. ;) Smakar som pannkakor med sylt!

Recept får ni här:

1dl fiberhavregryn
1dl mjölk
1/2 skopa proteinpulver (jag hade skogsbär/vanilj från Fitnessguru)
1 rivet päron
1 ägg
Lite lite vaniljpulver (inte vaniljsocker!)

Blanda allt o lägg i en liten ugnsform, grädda på 220grader i 15min.


Jag hade egentligen bestämt mig för att inte styrketräna nånting denna veckan men då det är det jag tycker är kul med träningen så kunde jag inte motstå idag! :)

Idag körde jag ett riktigt skönt benpass o under de sista två övningarna darrade benen som asplöv! Haha ;)
Körde totalt 6 olika övningar:
Bencurl maskin
Benspark maskin
Benböj upp- o nervänd bosu
Raka marklyft
Benböj med skivstång
Statisk höftlyft pilatesboll
Med något lättre vikter mot vad jag brukar men då med fler reps o det vart skööönt! Sååå skönt! Gillar känslan när mjölksyran smyger sig på o när det bara är några enstaka reps kvar så
svider det som gift! Haha Jag tycker det ska svida för då vet man att man gör nåt riktigt bra! ;)
Väntar på att träningsvärken kommer på besök o den är nog redan påväg då svider lite i skinkorna bara av att sitta på jobbstolen.. Haha :)

Lite att jobba på men tycker inte är så farligt.. Det är ju mjukisarmarna o the love-handles som det ska jobbas mestsom ni ser! ;)
O som vanligt är det Josie a la tomatoeface då detta är precis efter intervallercrosstrainern! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar