onsdag 7 november 2012

Från den 4e...

 
...Till den 7e
 
Bildbomb!

Fjärde dagencomebacken idag o här har vi startbilderna:
 
Lite fluffiduffig vart det jaa.. Fast ändå en helt ok känsla i kroppen. :) Det är ju trots allt lingonveckan.. O jaa jag skyller mycket på det för det har man rätt till när man är tjej! Nåt ska det vara bra till.. Haha ;)
 
 
Idag är det lillördag o jag brukar inte jämföra efter såhär kort tid men jag vill bara visa vilken skillnad lite vätska kan göra:

Dagsformen 7/11, nu är det inget att skryta med men jag tycker inte man ska vara för hård mot sig själv.
Nu har jag iallafall tagit steget o är på väg mot rätt riktning igen efter att ha vart ute på villospår..
 
 
4/11 VS 7/11:
 
Nu lite motion på detta också så kommer det bli bra till slut! :) Dock har jag inte satt upp några mål ännu vilket jag borde göra. Är svårt att sträva efter nånting annars om man inte vet vart man ska! :)
Målet är såklart beach 2013 men jag behöver delmål på resans väg främst för motivationen men framförallt för att se de små skillnaderna på vägen dit! Glöm inte det, man blir blind efter ett tag o man tycker inte att skillnaden är så stor men ta formbilder med jämna mellanrum, säg en gång i månaden, o sedan jämför så kommer du se att det lilla gör stoooor skillnad! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar