söndag 11 november 2012

F.r.i.e.n.d.s

Jag väljer mina vänner med omsorg o jag gör det så jävla bra!
 
Ser ut som en nakenfis men det är jag inte!.. ^^
 
Man kan prata om allt o ingenting o man bara vet att det stannar mellan oss. Inget tissel eller tassel på annat håll. Det är tillit o något som jag värdesätter högt upplistanegenskap hos en riktigt bra vän.
Jag har några bästa vänner o flera vänner men märker att den lilla skara av de då bästa har börjat öka, sakta men säkert. O det är något som jag värdesätter stort. O jag hoppas att dessa vet om hur mån jag är om dom. Hur mycket jag uppskattar dom o hur mycket dom betyder för mig. För visst är det nåt speciellt när man verkligen klickar med någon? O det har jag gjort, med flera stycken faktiskt.. O jag tror man uppskattar det lite mer när man flyttat till ett helt nytt ställe utan sina närmsta runt hörnet. Nu är det snart i o för sig ett år sedan som jag flyttade till Kalmar o det är ett av de bästa beslut jag någonsin tagit. Jag vill bara tacka dig Mia, Jenny, Johanna o Linda för att jag fått lära känna er! Ni är helt fantastiska på ert alldeles egna sätt! ❤
 
Sen har vi mina lite alldeles extra speciella som jag kan räkna på en hand som jag inte har direkt i närheten o som jag inte heller pratar med varje dag fast jag ändå vet att dom finns där runt hörnet när vi väl hörs eller ses. O när vi väl hörs eller ses så är det som att vi aldrig vart ifrån varandra en längre stund. Det, det är det som markerar o specificerar äkta vänskap för mig, det är de som ligger mig varmast om själen då jag vet att de är lika måna att ta hand om mig som jag tar hand om dom! Carro, Fia, Kia o Sessan.. ❤
 
O så vill jag tacka Victor för att han är min.. Min fina o kommer alltid att vara!.. ❤

1 kommentar:

  1. men åh vad du är söt :D uppskattar verkligen att jag har fått lära känna er med! <3

    SvaraRadera