måndag 27 maj 2013

Andra gradens bakfylla

 
 
En sån som sitter i två hela dagar. Det har jag haft.. Pust..! Dagen har minst sagt vart kämpig! Haha Fast har ingen annan att skylla på än mig själv o jag hade ju faktiskt riktigt kul i helgen.. :P

Morgonen skulle ha startat med en morgonpromenad men jag kom inte upp. Ändå gick vi o lade oss vid klockan 22 igårkväll! Haha Snacka om slitna till max!
Dagens träning blev först helt bortprioriterad efter en tuff dag på jobbet.. Avbokade skivstångspasset redan på eftermiddagen. Noll energi, illamående, skallevärk som låg o grodde i bakhuvudet o nada både vilja o motivation.. Efter jobbet tog jag istället tag i det berömda diskberget som det brukar bli hos oss efter en helg.. Sen sa det bara klick! Energin vart tillbaka o jag tvekade inte en sekund till att ta mig bort till Friskis! Eller joo jag tvekade typ en millesekund om jag verkligen skulle ta mig bort.. Blev ett benpass o jag lyckades banne mig sträcka ena halvan av arslet! Tack för den! Haha ;) Men jag är ändå nöjd.. Blev ett bra pass med övningarna:

Benspark
Sittande bencurl
Liggande bencurl
Höftlyft
Utfall i maskin, cirkelgymmet
Sittande vadpress
 
Efter passet laddade jag sedan med gröna sköna bananpannkakor med kesella o jordgubbar. Smarrigt!
 
 
 
Världens enklaste recept har ni här:

1/2 avocado
1 banan
1 ägg
1 knappt dl fiberhavregryn
Vaniljpulver/vaniljessens
1 liten nypa salt

Blanda allt i en bunke o stek sedan på medelvärme. Inte speciellt slemmigt men mättande! ^^
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar