onsdag 22 maj 2013

Spenat o träningsvärk

 
Spädde på träningsvärken från hell imorse med ett tidigt o rejält svettigt spinningpass med kuddavtrycket hårt stämplat på ena kinden! Haha Läckert! ;)

O senare även en 5km löptur på det.. Aouch..! ;)
Det är lite bitterljuvt! Haha Alla som känner mig vet att jag älskar träningsvärk! Denna gradens träningsvärk som jag har just nu resulterar i att jag går som Captain Hook klonad med Agda 95 år.. ;D Nice!
Men samtidigt som jag njuter är det lite tufft att se fram emot kommande dags träning. Speciellt tidigare idag då jag o Mia planerat utomhuslöpningStensö o jag kan väl inte direkt säga att jag längtade.. :P Ben tunga o stela som stockar o en ömmande stjärt vart det en verklig utmaning att styra cykeln mot Mia direkt efter jobbet! Haha :D Men jag, eller nej, VI gjorde det o löprundan är nu avklarad. Bättre än väntad till o med. Great! :)

Dagens mat har vart helt top notch. I vanlig ordning när jag får cravings så är det ofta på lite konstiga saker, o igår vart inget undantag.. ;) Fisk o spenat.. Haha :P So I did!
O dagens lunchlåda vart helt excellent.. Mmmmm.. ^^
O kvällsmaten vart också riktigt fin som hjärtat fixat, köttfärs med rivna morötter o ärtor. Äcklig kombo? Big NO NO! Delicious.. :)

 

I love food!
 
Ey! För lite mer regelbunden update så följ mig på Instagram! :D
josieeeee


4 kommentarer:

  1. Hello! Måste ge dig all cred för din suveräna kropp! Gjuten på alla sätt och vis och din blogg är briljant! :D Nu till mina frågor, gadden på din underarm och texten på din rygg, vad står det egentligen...? Och vad föreställer bläcket under ditt nyckelben? Skulle du vilja bjuda på en närbild? Är sjukt nyfiken. :) ha en superdag! ^^

    SvaraRadera
  2. Hey!
    O verkligen SuperTACK för dina fina ord! Blir helt varm! ^^
    Tatueringen på ryggen är texten "Dancing on my own" -grymt bra låt! Men står även för "jag kan själv" som jag har kunnat sedan jag vart 1,5år o åkte skidor för första gången.. Haha ;) På armen har jag texten "Fair winds and following seas" Ett gammalt sjömansorddpråk som betyder väldigt mycket för mig då min pappa även har en likadan på sin arm :) Sist men inte minst klottret under nyckelbenet, en liten fågel i Disney-style.. Haha :) Hoppas du fick svar på allt! :D Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. vilken hjälte du är josse, idolen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju för go, vem du nu är! Haha :D

      Radera