tisdag 7 maj 2013

Echo echo echo!

 

Ja det gör det väldigt lindrigt sagt här..! Haha Skäms på mig! ;)
Jag har haft riktig torka  här o jag kan inte annat än att bara be om ursäkt till er få som kikar in här lite då o då. I suck, and I know it!
Nuff said!
 
Har haft Bounce i nästan 14 dagar medans bästa pappa vart i Canada på björnjakt. O vilket äventyr han har vart på o vilken entusiast som glänste i ögonen på honom. Haha :) Så kul o se när han berättar.. Den bästaste pappan i hela vida världen! Det är min det! :)

 
Så här mysigt har vi haft det med denna gobiten! O är han söt eller vad? Söt som socker ju! Haha :)

Har vart helt perfekt att ha både Bounce o Victor som två levande värmefiltar! Gillas! :P

Men idag har han åkt hem o det känns tomt både här hemma o lite i hjärtat. Men jag vet att han har det super hos pappa o jag tror att pappa saknat han lite också. :)
 
Förra veckan vart det inte mycket som hände o speciellt inte på träningsfronten. Vart vila både måndag o tisdag, körde ett pass Cirkelfys på onsdagen, vila fredagen, lördagen bjöd på styrketräning av armar o axlar + IW o söndagen Cirkelfys. O jag har fortfarande idag tisdag träningsvärk efter söndagens träning.. :P Skulle gått på boxen igår men jag hade så förbannat ont i magen så det blev direkt hemåt efter jobbet o inte ens en kvällspromenad med Bounce. Det gick helt enkelt inte o jag gick helst inte ens utanför dörren. Kände faktiskt fortfarande av magen imorse så det blev bara en kortare morgonpromenad o nu ikväll ett IW-pass med tjejerna.
 
My Dream legs.. Som jag också SKA nå!...
Ben ben ben vackra ben...
 
Denna veckan ska bli bättring med träningen för det har jag bestämt!
Imorgonkväll efter jobbet blir det utomhuslöpning med Mia o jag hoppas det blir Stensö, gillar det skarpt! :) Torsdag är det Cirkelgym X som gäller o fredag blir det nog styrketräning. Ska komma igång med min morgonträning igen. Är så skönt att ha träningen avklarad när man slutat jobba för dagen o speciellt nu på sommaren. O det känns som att jag har lite mer disciplin då o framför allt när det gäller styrketräningen. Mer fokus på det nu madame!

Så här vacker blir man när man äter godis! Eller man, behöver inte dra alla över en kant! Haha ;)
Så här blir jag när jag äter godis... Kolla magen på bilden till höger! HAHAHAHA Jag tror jag dör...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar