tisdag 28 maj 2013

Dagens dubbel

 
Det spritter i axlarna ikväll.. Tröttaste tröttast! :)

Ikväll är armarna trötta efter dagens två avklarade styrkepass. Imorse körde jag ett pass rygg o biceps o nu ikväll körde jag o Mia körde ett pass triceps o axlar o jag bara avgudar att träna med denna människa. Hon får mig alltid så glad! :) O hon är så jäkla stark att jag bli grön av avund! Haha ^^ Hon är grym!
 O ikväll kan jag nog ha genomfört ett av mina allra bästa spinningpass någonsin. Det liksom bara trampades på. Jobbigt som fan men skönt! :) Fick en så härlig energikick efter PWO:n som jag tog på väg från jobbet till Friskis vilket nog märkets av på gymmet. Överskottsenergi o det kändes som jag skulle nunna studsa på väggarna som en flipperkula! Haha :P

Efter gymmet blev det snabbmat. En shake Recovery, en stor portion gröt, una banana o paleomuffins. Mumsigt o mättande!
Imorgon ska det storhandlas.. Behövs.. ;)
 
Imorgon blir det ett HIT-pass med Mia o det längtar vi till trots trötta armar ikväll! :D Det är ett av mina absoluta favoritpassFriskis. Är samma koncept som Cirkelfysen fast snäppet värre... O ju jobbigare desto bättre eller hur är det? ;)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar