söndag 12 maj 2013

Break up!

Nu har jag gjort slut...!
Med min hemskt dåliga karaktär...

Nu är det slut med allt daltande, snyltande, lathet, "jag orkar inte" o bu hu vad det är synd om mig! Nepp! Det där är inte riktigt jag o jag känner mig lite lost faktiskt..
Nu ska jag rakt in på den rätta banan igen som får mig att må som allra bäst! Som Victor sa till mig häromdagen när jag kom hem från ett motvilligt svettigt o jobbigt träningspass men ack så lycklig jag vart efteråt:
"Vilken skillnad det är på dig när du vart o tränat, nu känner jag igen dig igen o det är denna som jag gillar allra mest!"
Han syftar på mitt humör.. Mitt ruskigt dåliga humör..
Jag klär inte att vara gnällig o bitter.. Så jag säger stopp med det här o nu!
Bitter***** no more, gone!

Vi kör klassikern "på måndag" dvs imorgon. Då ska det börjas med sprudlande ren o fräsch mat i alla dess vackra färger. Är läskigt sugen på torsk så det ska inhandlas.. Haha :) O det bästa utav allt är att hjärtat är med mig! :)

Riktigt go 30-årsfest för Fia igår o sviterna sitter kvar ännu. Mår inte direkt prima ballerina trots att klockan slagit kvällen... Uff.. Det är inte kul att vara bakis!..
 
Längtar tills imorgon. Skönt med en ny vecka o nya tag... :)
 
Fall seven times, stand up eight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar