torsdag 23 maj 2013

Yay or nay?

 
Vad tycks? Is it a keeper? Jag tror det.. ;)
 
De blå träningstightsen vart helt makalöst sköna! Ville inte ta av mig dom... Haha :D
 
Morgonen började lite motvilligt med ett benpass.. Haha I know I know.. Möra ben sedan veckans tidigare benpass.. ;) Men jag körde ett lite snällare pass idag:

Benspark
Sittande bencurl
In- o utsida lår
Breda squats i Smith

O så lite mage på det! :)

O just i detta nu känns det alldeles strålande bra i benen. Inte lik ont längre.. :P Efter morgonen tveksamma uppgång från sängen vart jag på gång igen o energintopp o redo att fånga dagen. O jag har längtat efter denna torsdagen hela veckan för imorgon är jag leeeeediiiiig! Yes! :D O löning.. Yeey! ;D Blir att betala räkningarna, träna x2, sovmorgon (såklart! ;)) sen ska jag ha en date med Victor där vi ska göra massa gott till fredagsmyset! Bland annat:

Prosciutto med basilika och paprikafärskost
Rostbiff med pepparrotsfärskost
Laxrullar med dillfärskost

Allt snott från 56kilo.se Heeey copycat! ;D
 
Ska nog ta mig en sväng på stan imorgon också... Behöver lite new in... Belöningen..;)

2 kommentarer:

  1. Oooooh! Vad blev det för något shoppat!? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vääääldigt lite! Bara ett par nya (igen! ;)träningstights, ett linne o all round tröja.. Inget intressant alls! :D

      Radera