fredag 24 maj 2013

F.R.I.D.A.Y


 
O jag har vart ledig heeeela dagen! O jag älskar det! Haha :)
 
Morgonpromenad, dubbelpass med styrka o IW, lunch, en runda på stan, pass två med spinning o nu sitter jag här i soffan o är sååå redo för date med Victor!
 
Pass ettStyrka armar, axlar o rygg + Gruppass IW
 
Pass två: Gruppass Spinning
Dessa träningsbyxorna är new in efter dagens knappa shoppingtur... :)
 
Mysfaktorn är på högnivå ikväll. Jag har längtat hela dagen efter detta! :D O till detta lilla spektakel blir det lite plockmat. Plocktallrik vart min storfavorit är jag vart liten. Varje fredag, det slog aldrig fel, hade vi fredagsmys hemma i vår familj. Jag tror fanken det vart vi som grundande denna trend! Haha ;D
Tv vart det Disneydags o jag tror banne mig Sikta mot stjärnorna vart efteråt, eller om det vart fångarna på fortet? Eller kanske till o med Det kommer mera?? Hur eller hur så fick jag o storebror alltid varsin plocktallrik med allt det godaste som vi gillade; Skinkrullar (vanlig íhoprullad rökt skinka) lite grillad kyckling, grillade revbensspjäll, gröna vindruvor, melonbåtar, ja listan kan bli lång. Men jag kommer ihåg att jag älskade fredagar mest av allt just för denna plocktallrik! Haha :D Det vart fina grejer det! ;)
 
Till våran lilla tapasafton här ikväll gör hjärtat sina godaste ribs.. Mmmmmm...! Jag kommer antagligen få matkoma om en liten stund efter att vi huggit in. Jag är vrååålhungrig! ;)
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar