lördag 25 maj 2013

En fruktansvärd freaking jäkla skitläskig o lite skrämmande deal!

 
Har jag alltså gått med på!
Hur det gick till vet jag inte, jag bara sa JA! Haha
Bästa Mia har nu kommit på att vi ska springa Göteborgsvarvet nästa år.. 2,1 mil.. Att springa är helt ok men att springa två hela långa mil ska bli.. Kul? Haha Skräckupplevelse?.. Ja jag är mållös.. Jag här ju redan tackat ja! ^^ Men hold your horses! Det är inte slut här! Jag har även tackat ja till att springa iform-loppet i år. Fast det är bara en mil. Eller bara o bara, men det vet jag att man klarar av.. DET ska bli skitkul! :D Nu ska jag bara samla mig o verkligen fatta att det blir Göteborgsvarvet till nästa vår.. Träning ger ju färdighet så det gäller att börja i tid! Typ nu! Haha ;D Behöver jag tillägga att jag är skitnervös o nästan lite skraj?! Haha Tur jag har Mia som sällskap iallafall som står ut i ur o skur med mig.. För detta kommer inte bli smärtfritt.. :P
 
Man kan ju i alla fall hoppas att man är såhär nöjd efter loppen bara genom att man lyckats genomföra dom... :)
 
Idag jobbar jag full övertid nere på Båtmässan här i Kalmar. Så spana efter det gula Forex-tältet o kom o mingla vett ja! Vi bjuder på hallon o lakritsbåtar.. Komsi komsi! ;)
Vi står där mellan 10-16 idag! :)
 
Gult är fult? Äh.. Lite mindre vackert bara... ;)

3 kommentarer: