tisdag 21 maj 2013

Date med Mr Smith

 
Igårkväll hade jag o Mia en rejält lyckad dubbeldate med Mr Smith. Vart längesen nu.. O vilken jäkla underbar träningsvärk jag börja få i ruuuumpaaaaaan nu, som Sean Banan skulle sagt.. ;)
Vi körde ett grymt effektiv o explosivt 30 minuters benpass o vi båda höll på att drunkna i svett! Haha Fräscht..! ;) Fast Friskis har inte den heller den bästa AC... Kanske borde testa orginalet KD, korsdrag? Haha ^^

Direkt efter det korta men ack så givande benpasset gick jag vidare in Cirkelgymmet o körde ett minst lika svettigt pass där. Mia va nöjd för kvällen vilket jag förstår då hon tidigare kört IW på förmiddagen.. Grymt jobbat! :)
 
 
Måste bara ge mig själv lite cred för gårdagen. Det bjöds på fika på jobbet. De himmelskt goda vaniljgifflarna! Men, jag vart absolut inte det minsta sugen så jag ignorerade den där gottepåsen helt utan problem hela dagen. Good for me! Istället hade jag vart ute på lunchen o köpt världens godaste dadlar.
 
Nu blinkar pensionärslampan helt febrilt jag vet, men, våga smaka för det är såå gott! ;D
 
 
Idag vart det morgonträning, ett tidigt pass biceps o rygg. Senare på kvällen efter jobbet blir det ett pass triceps o axlar o ett IW-pass. Då i sällskap av bästa Mia. Träningen blir helt plötsligt så mycket roligare att se fram emot! :)

Men nu har jag bråttom bråttom till jobbet! ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar