lördag 18 maj 2013

Body pump

 
Nope, jag har inte vart på något body pump-pass men däremot så har jag det sjukaste efterpumpet EVER i armarna efter ett pass armar, axlar o rygg. O detta i helt avslappnat läge.. Haha XD

Jag har tidigare vart med om liknande pump efter ett pass men aldrig i denna grad! Booom!!
Jobbat idag o direkt efter jobbet cyklade jag opeppad som 17 till Friskis för att få träningspasset avklarat. O jag är glad att jag gjorde det, trots att viljan inte riktigt fanns där.. Eller det gjorde den ju med tanke på att jag tog mig dit o genomförde ett grymt styrkepass! Haha :D Mindre motiverad är kanske bättre.. Men motivationen är uppe igen o viljan är råstark o jag stortrivs! :)
 
Idag luktar det maskrosor ute tycker jag. En riktigt starkt doft som får en att känna sommarkänslorna i varendaste liten del av kroppen. Det är helt underbart!
Man blir piggare, gladare, lyckligare o till o med lite kärare hur nu det är möjligt när man tror att man nåt topparnas topp på de rosa molnen.. Haha :)

Gårdagens samt dagens outfit:

Ljusa kläder, ljusa skor, ljusare tider..
Lovely! :)
 

3 kommentarer:

  1. Tja! Fan vad snygg body du har tjejen! Shit vad du har tränat :) Nu är du verkligen redo för beach 2013!! /Niccola

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Niccola! :) Njaaa inte riiiiiktigt redo men snart.. :P

      Radera
  2. Jo du är redo för beachen :) Det hade jag varit iaf om jag varit så snygg! Hoppas att allt är bra :) /niccola

    SvaraRadera