lördag 25 maj 2013

Mot alla odds

 
Jag o mina köra-bil-glajjor.. ;)

Idag slog vi allt vädergudarna! HA! Enligt prognosen skulle det vart regn idag men efter mycket grått o mycket blåst lyckades molnen ruckas loss o välkommen fram vart solen! :D Blåsten är dock kvar men det kan vi leva med.. :)

Stått på Båtmässan i hamnen hela dagen. Vart faktiskt riktigt kul o jag kan inte påstå att det känns som att man stått där i 6 hela timmar o minglat. Lättförtjänta pengar.. Cashing cashing! O hela dagen övertid för min del.. ;)

Efter "jobbet" blev det ett Stålmannenombyte, alltså lika snabb som blixten. Redo för en kortare löprunda. Sagt o gjort. Blev 4,5km i ren o skär motvind! Haha ;D
 
Tycker att jag klär riktigt bra i svettmustach, om jag får säga det själv... Haha :P
 
Men det gick riktigt bra. O trots asfalt som underlag kändes vaderna toppen, bortsett från en liten pytteliten känning i vänstervaden men det gills knappt... :)

Nu är det bara det roligaste kvar på hela dagen! 25års fest för A! Yeey!!
Party party! 8D
 
Vart ju vila idag egentligen men det ville varken kropp eller knopp. O imorgon är ett pass Cirkelfys bokat men där får vi helt vänta o se hur man mår imorgon. Mår jag pyton -inget pass, mår jag förvånadsvärt awesome -kör hårt!
Men jag gissar på det förstnämna men väntar ändå med att avboka... ;)
 
O ni glömmer väl inte, imorgon är alla mammors dag!
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar