söndag 26 maj 2013

Glest

 

Det har vart lite glest med morgonpromenader denna veckan. Inget som jag saknat faktiskt.. För jag har ändå nästan lyckats sova varje dag fram till att alarmet ringt vid 07.00. O det hör ju inte till vanligheterna.. O det är ju inte så att jag hoppat morgoncardion, om man nu kan lägga morgonpromenader i den kategorin.. ;) Jag har ju kört morgonträning på gymmet istället! :D Potato potato, tomatoe, tomatoe.. ;)

En toppenvecka om jag får säga det själv! Bara en sorglig sak som hände igår som jag egentligen inte vill berätta även att det egentligen är positivt! Haha Here we go! Nu kommer hemlisen..
Igår kom dagen då det hände för absolut första gången för mig o det är nog inget frågetecken att det möjligen kommer att hända igen framöver, som småningom.. Jag spräckte mina första byxor! Mina fina svarta byxor med gulddragkedja baktill från VILA, såna som alla har! Hahaha oOoopsie! O detta hände när jag stod nere på båtmässan! HAHAHA!! XD Trodde jag skulle bryta ihop.. Haha :D
Sad but true.. Fast egentligen är det inte alls sorgligt förutom att det hände där det hände. Rumpan har fått sig ett rejält buttlift med squatsen o en benträning som heter duga. :)
 
Miss Hangover...
 
Idag är det dagen efter fest o det känns! Som jag redan förutspått.. Hade kunnat sova i en evighet men väcktes av en påminnelse:
Tvättstugan
Skit också.. Måste verkligen tvätta också då varenda träningsplagg ligger ligger i smutstvätten.. Så det underhåller jag mig med idag. Cyklade tidigare bort till Maxi tidigare o köpte smarrig söndagsfrukost med rostat bröd med ost o magmelad. Idag är en sån dag. Gottedag.. :P Kommer antagligen inte sätta foten mer utanför dörren idag mer än när det ska hämtas mat.. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar