torsdag 4 april 2013

Dag 91 av 100

 
Under tvåsiffrigt nu!! :D
 
 
Gårdagen bjöd på ett lite lättare kvällspass ben, rumpa o så pyttelite mage. Men det räckte med de två övningarna för jag hade träningsvärk från förra magpasset så det behövdes inte mycket för att det skulle svida.. Haha :)

Övningar ben, rumpa o mage:

Djupa benböj på upp- o nervänd bosu
Benindrag med pilatesboll
Utfalls med vikter
In- o utsida lår i maskin

Crunches på pilatesboll
Mage lovehandles på bosu

+ kondition IW

Squat challenge: 180st

Idag däremot vart det morgonträning igen o jag föredrar faktiskt det.. :P Körde idag triceps o axlar. En natt med sämsta sömnen ever trots att jag somnade innan 22-slaget vaknade jag klarvaken vid 02 o låg vaken minst en timme. Slösurfade lite på mobilen o körde en omgång Candy Crush.. O när man väl lyckats somna om så ringer ju klocka o the walking dead är ett faktum.. ;) Men upp kommer jag trots allt... :)

Övningar triceps o axlar:

Dips
Fjärilen
Tricepspress i maskin
Sittande axelpress med hantlar
Triceps kickback med hantel
Stående axelpress med skivstång
Tricepspress med stång i cable
Axlar trio med viktplatta

Squat challenge: 185st

Ikväll blir det även ett dubbelpass. Cirkelgym o spinning-puls.. :) Sedan imorgon blir det ett lite lugnare pass igen o på lördag vila.. Ska bli skönt! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar