torsdag 11 april 2013

My ass

 
Is crying me a river!
No mercy!
 
 
Aouch mina ben alltså.. Dessa sista dagarna med the squat challenge ha inte alls vart speciellt roliga o jag har motvilligt följt o bockat av utmaningen dag för dag. Varje gång jag står där i startposition för att börja squata o knipa med skinkorna skriker en röst inom mig "Jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!" Men det sjuka är att jag ändå gör det.. Haha Jag har många många många gånger tänkt lägga mer denna squat challenge men så har det gått en dag, o en dag till o ännu en dag, o nu är det bara en dag kvar o jag har inte mage att ge upp nu! Det är bara att köra sista biten o vara stolt över att jag trots den inre osamarbetsvilliga rösten tagit mig igenom detta också. Mina ben får väldigt lätt mjölksyra nu, rumpestumpen vill helst placera sig i en rullstol o rulla fram o ljumskarna är lite ömma. Men det är all my bad då jag är oförskämt dålig på att stretcha efter mina pass.. Jag kommer bli stel som en pinne på äldre dar.. Haha :)
Idag är det äntligen torsdag o min sista arbetsdag för denna veckan o jag har bara velat att denna dagen ska gå förbi så att man är lite ledig! :D Började morgonen med en lite extra trött morgonpromenad efter att hjärtat gått upp vid 04-tiden o åkt iväg till Sälen med boysen o jag kunde såklart inte somna om. Men det går ingen nöd på mig, jag vaknade minsann till liv strax innan lunchdags när jag visste att det vart matdags! ;)
Men innan jobbet vart jag på gymmet o körde ett pass triceps o axlar.
 
Övningar triceps o axlar:

Dips
Axel trio med viktplatta
Liggande tricepspress med vikt bakom huvudet
Stående axelpress med skivstång
Tricepspress i maskin
Flyes

Squat challenge: 240st
 
O så ikväll vart det ett pass Cirkelgym X, jobbigt som fan o svettigt värre! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar