fredag 12 april 2013

Previews

 
formen
 
 
Jag kunde inte hålla mig. Vart tvungen att ta någon sorts jämförelsebild. Dock får invägning o mätning vänta tills söndag. Tills dess ska jag även få hjälp av Fia att ta formbilder. Ska bli kul att jämföra men samtidigt lite läskigt. Jag vet att vågen tickat uppåt eller om jag haft tur så kanske den till o med stått still..? Vi får se.. Men rent psykiskt har jag klarat mitt mål. Känslan i kroppen är toppen! :)

Ledig idag o det är superskönt. Vaknade redan vid 06 men vägrade stiga upp då så låg o drog mig o halvsov till åtta ungefär. Kändes väldigt mörkt i sovrummet imorse o när jag rullade upp rullgardinen så fick jag också svar på varför. Regn o grått. Vårrusk? Fast jag gillar det.. Då känns det helt ok att bara vara inomhus hela dagen o slappa.. :P Fast lite städning o handling ska avklaras innan Fia kommer ikväll. :)

Trots denna gråa fredag tog jag mig ut på morgonpromenad o jag tycker det är jättemysigt att vara ute i regnet. Förutsatt att man har kläder för det också.. Haha :) Från promenad till gymmet o nedan kan ni se mitt upplägg för idag.

Övningar biceps, rygg o mage:

Latsdrag
Bicepscurl med stång mot kudde
Smala latsdrag
Bicepscurl 21:an med hantlar
Sittande bred rodd
Sittande smal rodd
Bicepscurl i maskin

Crunches på bosu med vikt
Crunches sida-sida med vikt
Crunches med medicinboll mellan knäna

Squat challenge: 250st
 
Score!!
 

The Squat Challenge är helt färdig från o med idag. O jag kommer aldrig mer ge mig på den! I rest my case! Haha ;D Nu ska man ju aldrig säga aldrig.. ;) Rumpan sitter där den ska o klart att det har gjort skillnad.. :) Men formbilderna kommer på söndag då jag behöver lite hjälp med det. Tills dess får ni nöja er med en liten sneak peek.. ;)
O det är sjukt svårt att ta en bild på bakdelen all by my self, just so you know! Haha ;D

Dagens träningsschema är inte helt avcheckat ännu. I eftermiddag blir det även ett spinning-pulspass med Sofie. Sen blir det fredagsmys hela fredagen lång. Eller hela helgen för den delen.. :P Bara ett träningspass kvar innan jag är färdig för veckan o med mina hundra grymma dagar. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar