söndag 14 april 2013

Mina HGD är över!

 Kalasstart VS bakslag...
...följt av att hela februari blev vilomånad. Sen kom järnviljan fram o jag fick ett buttlift på köpet! Haha :)

Här har vi jämförelsebilderna. Jag är nöjd!

Men här tar det inte stopp. Detta är bara startskottet på min långvariga resa till en hälsosam o tränad kropp som är i form. O det handlar inte bara om det yttre. Jag mår helt fantastiskt inombords o känner mig som en gudinna.. Haha ;) Lets keep it that way! ;)
 
 
Påskägget vart jättegott! Ett par bitar... Sen vart det bra.. :P
Lite förfrukost innan hotellfrukosten som vart tänkt på Packhuset men där vart det såklart fullt. Så vi gick till stadshotellet där det säkert minst sagt vart lika gott o mysigt.. Det godsaste på hotellfrukostbordet? Rostat bröd med ost o apelsinmarmelad... ;) Har verkligen haft en superhärlig förmiddag med mina tjejor med många skratt vid frukosten o annars också, vi har då aldrig långt ifrån skratt när vi umgås... Haha :) Love it! :) Sedan strosade vi lite på stan, en glassfika på Ben & Jerrys o sedan cyklade vi hem. Supermysig dag! Tack fina ni!


Jag hade en ganska crappy natt men sömnen inatt. O nu när solen ändå verka gå i moln när som helst så ligger jag faktiskt i soffan med täcket o kudden o ska försöka sova en liten stund så att man tar igen lite av den missade sömnen. O så går tiden lite snabbare till Victor kommer hem också! YEEY!! :D
Mitt hjärta skriker efter honom! haha ;D

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar